İlgili Yazılar

8 Yorumlar

  1. 1

    selçuk

    ben hayatımda bu kadar şerefsiz bir ekip görmedim adamlar bahisleriniz de sistemi donduruyo ve bahislerini tam olarak yapamıyorsunuz ve yatırdığınız para boşuna gidiyo bunu canlı desteklede paylaştığınızda suçu int bağlantınıza veye cihazınıza atıyorlar kesinlikle sizin cebinizdeki parayı almak için kurulmuş bir şebeke kesinlikle bu siteden uzak durun ben ve arkadaşlarım bunlar yüzünden çok para kaybettik başka sitelerle çalışmanız sizin için daha doğru ve güvenilir olur…

    Yanıt
    1. 1.1

      Ensar

      Betvolemi

      Yanıt
  2. 2

    bora

    benimde başıma aynı şey geldi bende bunu herkesle paylaşacağımı belirtince hesabımı kapattılar ve içindeki paramada el koydular kesinlikle uzak durun bunlarla çalışılmaz

    Yanıt
  3. 3

    ahmet

    imajbettten uzak durun 100 arkadasız magdur olduk hesablarımız sıfırlandı hesabın calındı dıyor saçma sapan

    Yanıt
  4. 4

    Ümit

    Kardeş imajbet9 mu ? Bu senin dediğin site peki kardeş TC felan vermişsinizdir bunda bi sıkıntı çıktımı? Peki

    Yanıt
  5. 5

    yaşar

    ananızı sikim sizin orospu çocukları 7.500 tl vardı hesabımı kapattılar hesabınız çalındı diyo ananın amınıza sokun o parayı orosou çocukları

    Yanıt
  6. 6

    Can

    Imajbet9 hesabi kapatildim goremiyorum yaa icinde paralrim falan kaldi napacam ben yaa neden acilmio bse falan mi oldu anlamadim

    Yanıt
    1. 6.1

      Suleyman

      imajbet10.com olarak degisti

      Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

En Güvenilir Bahis Siteleri | Bedava Bonus Veren Bahis Siteleri | Canlı Bahis Siteleri | Kaçak Bahis Siteleri | Maç Tahminleri | Canlı Bahis